Arriba la III Jornada sobre la gestió de botigues i tallers: Les obligacions fiscals a les botigues i tallers de bicicletes

Com ja sabeu el Gremi esta duent a terme un cicle de tres jornades informatives, gràcies al suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya, sobre la gestió de les botigues i tallers de bicicletes.

Desprès de l’èxit de les dues primeres jornades, us volem convidar a la tercera i última sessió que tindrà lloc el proper dilluns 18 de maig a les 10 hores a la sala de Juntes de la CCC (Via Laietana 32, 2n pis 08003 Barcelona. Edifici Foment del Treball Nacional) on gaudirem de la ponència ‘Les obligacions fiscals a les botigues i tallers de bicicletes, a càrrec del Sr. David Civit, assessor fiscal, laboral i jurídic de l’empresa AGESEM, que ens explicarà, entre d’altres, les principals diferències entre l’elecció de la persona física, la societat civil i la societat limitada, així com les principals novetats i canvis legislatius en matèria de tributació per mòduls.

A més, podrem gaudir d’una sessió informativa dels serveis de l’empresa CETELEM per aquest 2015 a càrrec del Sr. Xavier Miguel i de l’explicació d’un nou servei del Gremi, l’expedició de llicències federatives a les botigues agremiades de la mà del Sr. Alfons Molist, vicepresident del Gremi.

Podeu descarregar-vos el programa complert clicant aquí. Donada la limitació de places, aquestes s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció.

Us preguem ens confirmeu la vostre assistència, tot indicant nom i cognoms, DNI i nom de la botiga, a través d’un correu electrònic bicicletes@confecom.cat o al telèfon 93 491 06 07 (Vanessa Arquillo).