Bizbarcelona del 12 al 13 de juny 2019

Bizbarcelona, la fira per a emprenedors, startups, pimes i autònoms se celebrarà del 12 al 13 de juny, amb la finalitat d’impulsar la innovació i el coneixement per a generar més activitat econòmica.

La fira, situada al Palau vuit del recinte Montjuïc, té l’objectiu d’ajudar persones amb idees de negoci en els seus projectes, contribuir al creixement de companyies ja consolidades, així com mostrar tendències socials, tecnològiques i de consum.

Durant el certamen es duran a terme diverses activitats com: taules rodones, tallers,  conferències, i entrevistes d’assessorament on participaran entitats, institucions i empreses.

També inclourà una àrea d’exposició amb productes, serveis i recursos per a emprenedors, pimes, startups, així com un espai per a franquícies.

Tot això ha convertit aquesta fira en la millor plataforma d’internacionalització, finançament i creació d’empreses.

PIMEC s’uneix a Fira de Barcelona com a membre del comitè promotor de Bizbarcelona per oferir als emprenedors i a les pimes de Catalunya, solucions que els permetin transformar-se per ser competitius en un entorn de canvis socials, econòmics i tecnològics.

Pots gaudir de l’àmplia oferta de conferències, activitats i networkings que t’ofereix PIMEC al BIZBARCELONA 2019accedint com a soci amb elcodi d’acreditació gratuït: 4ED3899B.

Accedeix a tota la informació mitjançant