Campanya “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”

“Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” és una iniciativa de la Xarxa de Barris amb Projectes, que és formada per ajuntaments que impulsen plans de millora i que té com a objectiu potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics, per millorar la qualitat de vida i la cohesió social. Enguany és la sisena edició i el nombre de comerços adherits ha arribat als 2.352, amb un increment de gairebé 600 comerços, una xifra rècord des que es va iniciar ara fa sis anys.

La campanya, que té com a lema Comprar al barri té premi, es va posar en marxa l’any 2011 i llavors s’hi van adherir 8 municipis. Ara, la seva sisena edició es consolida amb la participació de 32 viles i ciutats d’arreu del territori. Concretament, hi col·laboren: Arbúcies, Balaguer, Besalú, Calafell, Caldes de Montbui, Centelles, Cervera, el Vendrell, Falset, Figueres, Hostalric, la Bisbal d’Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, les Borges Blanques, l’Arboç, Llagostera, Lleida, Mediona, Mollerussa, Móra d’Ebre, Roda de Ter, Roses, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Súria, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.

Aquesta iniciativa es desenvoluparà durant tot el mes de juny i compta amb el suport de la Generalitat, de la Confederació de Comerç de Catalunya i de la Pimec. Aquest any, per primer cop, compta també amb el suport de les diputacions de Barcelona, de Girona, de Lleida i de Tarragona.

Més informació, en aquest enllaç

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin