Celebrada la I Jornada Informativa sobre la gestió de botigues i tallers de bicicletes

La Sala de Juntes de la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) ha acollit la I Jornada Informativa sobre la gestió de botigues i tallers de bicicletes, convocatòria que va estar organitzada pel Gremi de Comerciants de Bicicletes de Catalunya (GCBC), amb la col.laboració de CETELEM, de la Confederació de Comerç de Catalunya i la Federació Catalana de Ciclisme (FCC).

Del ganxo de cobraments i pagaments, a entendre la compatibilitat’

La Jornada va començar amb la benvinguda i la presentació del Sr. Creu i Agustina, president del GCBC i del Sr. Miquel Àngel Fraile, secretari general de la CCC; per posteriorment donar pas a l’exposició que va fer el Sr. Jaume Angerri, assessor de la CCC, ponència en la que es van tractar els següents temes: el concepte empresa i patromini, el balanç de situació; l’element fonamental, el compte de resultats, i també es van exposar unes nocions bàsiques de comptabilitat i de valoració de les existències. Una temàtica que va agrupar sota l’enunciat ‘Del Ganxo de cobraments i pagaments, a entendre la comptabilitat’.

Després, a les 13.00 hores, el Sr. Xavier Miguel, representant de l’empresa CETELEM, va tractar la temàtica de com financiar la bici als clients gràcies als ajuds que ofereix aquesta entitat bancària especialitzada en la concessió de crèdits al consum i, finalment, el Sr. Alfons Molist, vicepresident del GCBC, va explicar els avantatges del Club Ciclista Gremi, del fet d’estar agremia’t permet emetre llicències federatives.

Aquesta trobada s’enmarcava dins del cicle de cursos que el Gremi de Comerciants de Bicicletes de Catalunya (GCBC) durà a terme al llarg d’aquest 2015 sobre la gestió de les botigues i tallerr de bicicletes, que permetrà als assistents ampliar i consolidar els seus coneixements.

Recordem que el 13 d’abril i l’11 de maig tindran lloc la II i III Jornada informativa sobre la gestió de botigues i tallers de bicicletes. Ambdues tindran lloc a la sala de reunions de la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC).