Decés del President de la CCC Sr. Pere Llorens i Lorente

Lamentem comunicar-vos que el divendres 10 d’abril va morir el President de la Confederació de Comerç de Catalunya, el Sr. Pere Llorens i Lorente, també era president d’honor i fundador del Consell de Gremis de Comerç, Serveis i Turisme de Barcelona (CG), de la Confederació Espanyola de Comerç (CEC), del Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses i de la Federació de Gremis de Detallistes de Productes Alimentaris (FEGRAM), entre altres càrrecs.
La seva dedicació al sector va ser reconeguda en nombroses ocasions. Llorens tenia la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya, la Medalla President Macià, dues medalles de plata de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, a més de la Medalla al Mèrit en el Comerç atorgada pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç i la Cruz de Caballeros de la Orden de Cisneros. L’Ajuntament de Barcelona li va concedir el Premi “Barcelona, la millor botiga del món” en la modalitat de premi a la contribució personal al comerç de la ciutat i en reconeixement de la llarga trajectòria de suport i dinamització del comerç de Barcelona, tasca que també va ser guardonada amb el Premi a la Iniciativa Comercial 2010 de la Generalitat de Catalunya.
El Comitè Executiu de la Confederació de Comerç de Catalunya, celebrat el passat dimarts dia 21, va acordar per unanimitat nomenar el vicepresident Sr. Manel Vila Roura com a president per dirigir l’entitat durant el procés de convocatòria oficial d’eleccions a la presidència i als càrrecs directius, que tindrà lloc en un termini de quatre mesos tal com preveuen els estatuts. El Sr. Manel Vila és fundador de la Confederació de Comerç de Catalunya, president de la Federació de Comerç de les Comarques Gironines i president de l’Associació de Comerciants de Banyoles i empresari de comerç de moda