El curs de mecànic de bicicletes encara la seva segona fase

Impulsat pel Gremi, la Federació Catalana de Ciclisme (FCC), amb el suport del Departament d’Enseyament de la Generalitat de Catalunya, el curs de mecànic de bicicletes encara la seva primera fase, un cop ja ha finalizat la primera. Els alumnes que el van començar ja han completat les primeres 200 hores de teoria impartides al Velòdrom d’Horta, seu de la FCC, i ara estan ja realitzant lesd 200 hores de pràctica a les botigues del Gremi. Alfons Molist, secretari del Gremi, serà la persona encarregada d’anar a les botigues a veure quina és l’evolució dels alumnes i parlar amb els tutors dels centres comercials per veure quina està sent la resposta, implicació i evolució dels alumnes i poder valorar la seva tasca.

Recordem que la primera part del curs, la teòrica, va ser impartida per set professors, que van impartir coneixemets de frens, suspensions, transmissions, rodes, quadres…, i tot el que té a veure amb la mecànica en general.

Un cop finalitzi aquesta primera i pionera edició del curs oficial de mecànic de bicicletes, l’alumne podrà anar a demanar feina a qualsevol botiga –per exemple a la que està duent a terme les pràctiques– poden demostrar que té els coneixements suficients com per ser un bon mecànic i, a la vegada, la botiga té la certesa que el candidat té l’experiència suficient com per poder treballar al seu taller amb total llibertat i garanties.

Quan acabi aquesta primera edició, l’idea és que al setembre es començi una segina convocatòria.

FOTO: D’esquerra a dreta, Xavi Rafols en Manel Herrando, Rafael Moreno, Francisco Gonzalvo, Carles Solà Poblet, Alfons Molist, Ramón COdony, Carles Manzano, Josep Bochaca, Creu Agustina, i en Marc Casanovas. Dinar amb el que es va celebrar la cloenda del curs de mecànics i en acabar es va fer un dinar de treball