Celebrada la II Jornada informativa per a la gestió de botigues i tallers de bicicletes

El Gremi ha celebrat la II Jornada informativa per a la gestió de botigues i tallers de bicicletes dintre del marc del cicle de tres jornades que l’entitat farà aquest any 2015, gràcies al suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya, i que tenen com objectiu principal facilitar les eines als botiguers per fer més eficients els seus negocis.
La jornada, a la que van assistir una nodrida representació de botigues agremiades, va comptar amb la participació del Sr. Jaume Angerri, assessor de la CCC, que en aquesta ocasió va dur a terme la ponència “La gestió de la meva empresa: Les eines al servei de la gestió”, on es van desenvolupar idees com ara el cicle de l’establiment, el procés comptable, un exemple de negoci, entre d’altres. A més, el Sr. Rafael Claver va fer una explicació als assistents sobre el programa informàtic de gestió de
botigues i tallers de bicicletes creat per a la nostra entitat.
Podeu descarregar-vos la presentació i els documents facilitats pel ponent als següents enllaços:
També vam comptar amb la presentació dels serveis de CETELEM a càrrec del Sr. Xavier Miguel, i del nou servei d’expedició de llicències federatives del Gremi a càrrec del Vicepresident de l’entitat, el Sr. Alfons Molist.
Us preguem respongueu una petita enquesta de satisfacció per millorar els cursos i adequar els continguts a les vostres necessitats:
Us recordem que la III Jornada informativa tindrà lloc el dilluns 11 de maig a les 10 hores, en aquesta ocasió ens centrarem en la fiscalitat a les botigues i tallers de bicicletes (nova regulació dels mòduls i l’impost de societats, entre d’altres).