El Gremi de Bicicletes signa un acord amb l’empresa Cranjol

El Gremi de Comerciants de Bicicletes de Catalunya (GCBC) no dexia de treballar per oferir els millors serveis als seus agremiats i en aquesta línia cal incloure el nou acord amb el que s’ha arribat amb l’empresa Cranjol, consultoria especialitzada per l’adequació dels seus agremiats a  la Llei Orgànica de Protecció de Dades.

L’acord, que té una vigència d’un any, pretén oferir informació i assessorament especialitzat per part de Cranjol als agremiats del Gremi de Bicicletes que sol.licitin informació relativa a la Llei Orgànica de Protecció de Dades. També es contempla el forment de la contractació dels serveis de Cranjol per part del Gremi de Bicicletes als seus agremiats, degut a la obligatorietat del compliment de dita Llei.

Un cop signat l’acord, el president del  GCBC, Creu i Agustina realitzava la següent valoració: “Crec que acabem de signar un acord important, que d’alguna forma dóna serietat al món del registre de dades. Aquesta empresa ens transmet una serietat que ve avalada per la Confederació de Comerç de Catalunya“. De fet, Cranjol també és proveïdor de serveis plus a de la Confederació de Comerç de Catalunya.