Espanya, capdavantera al món en l’increment de l’ús de la bicicleta

Segons un estudi presentat per Eco-Counter, empresa fundada a Canadà l’any 2000 i líder mundial en registre i anàlisis de dades tant de vianants com de ciclistes, Espanya ha liderat l’increment de l’ús de la bicicleta a nivell mundial. Concretament el creixement ha estat d’un 8 % durant el període 2014—2015, situant-se així per sobre de països com Suïssa (+6%), Canadà (+6%), Finlàndia (+4 %) i els EE.UU. (+ 4%).

L’Índex Mundial del Ciclisme 2015, va ser publicat per aquesta mateixa empresa, utilitzant dades de 1490 comptadors automàtics de bicicletes instal·lats en 17 països de tot el món, incloent-hi els 26 instal·lats a Espanya.
Per aquest Índex 2016, l’empresa Eco-Counter ha analitzat més de 218 milions de desplaçaments en bicicleta amb l’objectiu de mesurar amb precisió la progressió del trànsit de bicicletes a tot el món.

Per a veure la gràfica de l’estudi

click

Foto portada: www.getyourguide.es