Guia “Oberts a la bona jubilació”

D’acord amb l’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat), segons dades del 2010, mostren que l’esperança de vida a Catalunya és de 85,11 anys per a les dones i de 79,20 anys per als homes.

Ens trobem davant d’un fet evident, la vida post laboral cada cop és més llarga. Per això, cada cop és més important que planifiquem tant la successió en el nostre negoci com la nostra economia i el nostre temps d’oci en general.

Per aquest motiu, us recordem que la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) va presentar la guia “Oberts a la bona jubilació”, guia pràctica per als comerciants sobre successions, ajuts, fiscalitat i pensions.

Es parla de pensions, d’ajudes de les administracions, de testaments i d’últimes voluntats, de com finançar el nostre futur, de plans de pensions, de fiscalitat, d’aspectes empresarials diversos, d’arrendaments urbans, de successió en l’empresa familiar…

Si esteu interessats podeu consultar aquest enllaç