Arriba la II Jornada informativa sobre la gestió de botigues i tallers: ‘La direcció d’un establiment: la informàtica com ajuda de la gestió’

Desprès de l’èxit de la primera jornada, el Gremi de Comerciants de Bicicletes de Catalunya convoca la segona reunió que tindrà lloc el dilluns 13 d’abril a les 10 hores a la sala de Juntes de la CCC (Via Laietana 32, 2n pis 08003 Barcelona. Edifici Foment del Treball Nacional) on gaudirem de la ponència ‘La Direcció d’un establiment: la informàtica com ajuda en la gestió’, a càrrec del Sr. Jaume Angerri, assessor de la Confederació de Comerç de Catalunya que ens explicarà, entre d’altres, la millor manera de fer descomptes, el coeficient de rotació o la eficiència en la tresoreria de l’establiment. A més,  comptarem amb la intervenció del Sr. Rafael Claver, dissenyador del programa informàtic de gestió del Gremi que ens farà una presentació d’aquesta eina.

A més, podrem gaudir d’una sessió informativa dels serveis de l’empresa CETELEM per aquest 2015 a càrrec del Sr. Xavier Miguel i de l’explicació d’un nou servei del Gremi, l’expedició de llicències federatives a les botigues agremiades de la mà del Sr. Alfons Molist, vicepresident del Gremi.

Podeu descarregar-vos el programa de la jornada clicant aquí. Donada la limitació de places, aquestes s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció.

Es prega confirmació de la vostra assistència, tot indicant nom i cognoms, DNI i nom de la botiga, a través d’un correu electrònic bicicletes@confecom.cat o al telèfon 93 491 06 07 (Vanessa Arquillo).