Inici de les campanyes “Empresa i comerç saludable” i “Cartells amb valors”

Us informem que la Confederació de Comerç de Catalunya ha iniciat dues campanyes de Botiguers pel País: “Empresa i comerç saludable” i “Cartells amb valors”, amb l’objectiu de promoure la salut, la seguretat i el benestar dels treballadors i clients del comerç de Catalunya, valors que comparteixen els Botiguers pel País.

Les campanyes es portaran a terme al llarg del 2016, gràcies a l’acord de col·laboració que es va signar el febrer amb la Unió de Mútues.

La campanya “Empresa i comerç saludable” tracta de compartir amb els botiguers publicacions sobre temes per millorar la seva salut i la dels seus treballadors, com ara fullets, cartells i fitxes sobre la diabetis, l’obesitat, el tabaquisme, l’alimentació saludable i l’esport, entre d’altres.

D’altra banda, la segona campanya és “Cartells amb valors”, que tracta de facilitar un missatge cada mes als botiguers sobre temes d’interès perquè siguin exposats en el vostre establiment de cara als clients, per transmetre els principis i valors dels Botiguers pel País amb la societat.