Neix la targeta de fidelització “Compradors pel país”

La Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) ha presentat, de la mà de l’Hble. Sr. Felip Puig, Conseller d’Empresa i Ocupació, la targeta de fidelització “Compradors pel país” iniciativa que rep el suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya.

Com ja sabeu, fa tres anys la CCC va crear la marca “Botiguers pel país” amb l’objectiu d’esdevenir la senya d’identitat del comerç de proximitat de Catalunya a ulls dels compradors. Ara volen anar un pas més enllà i premiar la fidelitat diària dels nostres clients a través d’una innovadora targeta de fidelització, la targeta “Compradors pel país”. L’èxit d’aquesta experiència a poblacions com Vilafranca del Penedès i Vic, des de fa més de dos anys, demostra els bons resultats d’una iniciativa que afavoreix el botiguer i el comprador.

La iniciativa, que realitzarà una prova pilot a la ciutat de Badalona a partir del proper mes de novembre, es preveu estigui preparada per estendre’s al conjunt del territori català el proper mes de gener de 2016.

Què ofereix la targeta “Compradors pel país” al botiguer?
–  Permetrà al comerciant conèixer el perfil i els hàbits de compra dels seus clients i establir-hi vincles (ofertes personalitzades, mailing, sms, etc.)
–  El comerciant podrà premiar/incentivar la fidelitat dels clients a través de sortejos, descomptes i promocions especials.
–  És una eina clau per  conèixer bé les necessitats dels clients i d’aquesta manera adaptar la nostra oferta i incrementar les vendes a més d’oferir un valor afegit al procés de compra.
– Incrementar la visibilitat del negoci i dels productes a través de la web i d’un market col·lectiu.

Què ofereix la targeta “Compradors pel país” al client?
– Una targeta única de fidelització amb la que el client acumularà euros virtuals, que podrà bescanviar en properes compres al mateix establiment.
– Poder participar en les campanyes i els sortejos no només de cada botiga sinó també de “Compradors pel país”.
– Identificar-se com a comprador i consumidor del comerç de proximitat en qualssevol establiment adherit del territori català, no només en el seu municipi de residència.

Com es podrà donar d’alta el client?
– En qualssevol punt de venda adherit a “Compradors pel país” o a través de la pàgina web de la iniciativa.

Què necessitarà el botiguer per poder-se adherir?
– L’únic requisit és disposar de connexió a Internet en el punt de venda, cal destacar però que en cas que el comerciant no en disposi se li oferirà el servei a preus molt competitius per tal de poder fer l’últim pas a les noves tecnologies.

La targeta “Compradors pel país” és una iniciativa històrica pel comerç de Catalunya doncs permetrà, a la fi, unificar l’entramat de l’empresa més gran de Catalunya, i premiar, ARA MÉS QUE MAI, la fidelitat del seu públic.

A més, el comerç de Catalunya en general i els botiguers en particular podrem obtenir dades concretes de la nostra realitat i conèixer els hàbits de compra del consumidor, i això ens permetrà ajustar la nostra oferta a les necessitats dels nostres conciutadans. També ens permetrà fer l’últim pas per a l’adaptació a les noves tecnologies i a la innovació.

“Compradors pel país” és l’eina per reforçar, ampliar i millorar el que milers de botiguers ja estem duent a terme a través de campanyes de fidelització pròpies.

Més informació:
www.confecom.cat/comunicacio/files/2015/09/Presentaci%C3%B3-Compradors-pel-pa%C3%ADs-definitiva.pdf