Nou servei de Santalucia per a les botigues agremiades

Santalucia, proveïdor amb el que ServeisPlus, departament de serveis de la Confederació de Comerç de Catalunya, té un conveni de col·laboració en condicions avantatjoses ens ha fet arribar aquesta informació sobre un nou producte:

Nova assegurança d’empreses:

Els clients que han participat en aquestes proves afirmen que l’assegurança d’empreses de Santalucía respon a les seves necessitats d’assegurament i que, a més, el seu preu està d’acord amb les cobertures que ofereix.

La nova assegurança d’empreses és un producte flexible i complet, que s’adapta perfectament a les necessitats de cobertura de la gran majoria d’activitats empresarials, amb una relació qualitat-preu realment competitiva.

L’estructura de l’assegurança és totalment innovadora, ja que agrupa en un sol producte el que fins al moment es denominaven assegurances de comerços i per a pimes. Així, amb aquesta assegurança poden donar cobertura a una oficina, a un magatzem, a un comerç, a un taller, a una indústria i, fins i tot, a una explotació agropecuària.

Per això disposa de quatre línies d’activitat:

• SegurCompras
• ServiOcio
• Factory
• Empreses Agropecuàries

Tenint en compte la gran diversitat d’activitats a les quals es pot dirigir, seguiran treballant i innovant en assegurances específiques dins d’aquest nou producte, per tal de complir, així, amb els valors corporatius de Santalucía de servei i d’innovació.

Més informació en aquest enllaç