Novetats fiscals i laborals 2019

dilluns, 18 febrer, 2019 –

09:00 a 11:30

Per inscriure’t a l’acte cal que t’identifiquis amb el teu compte de PIMEC. Si encara no estàs registrat crea un compte

PIMEC et convida a conèixer les novetats en matèria fiscal i laboral que es preveuen per part del Govern espanyol de cara a aquest any 2019.

De la mà de Joan Maria Gimeno, assessor fiscal i economista, centrarem l’atenció en les modificacions específiques que afecten les principals figures tributàries com, per exemple, l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF), l’Impost sobre Societats (IS) i l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA).

Pel que fa a les novetats laborals, comptarem amb Elena de la Campa, directora de Relacions Laborals i Negociació Col·lectiva i Estrella Rincón, directora del Departament Jurídic de PIMEC, les quals presentaran les darreres novetats legislatives i exposaran el posicionament de PIMEC respecte aquestes i les anunciades per part del Govern Central.

09.00 h Obertura de portes

09.15 h Benvinguda i presentació

Sr. Àngel Hermosilla, gerent de l’Àrea Institucional de PIMEC.

09.20 h Novetats fiscals 2019

Sr. Joan Maria Gimeno, vicepresident de PIMEC i president de la Comissió Economicofiscal de PIMEC.

10.00 h Novetats laborals 2019

Sra. Elena de la Campa, directora de Relacions Laborals i Negociació Col·lectiva de PIMEC

Sra. Estrella Rincón, directora del Departament Jurídic de PIMEC

11.00 h Col·loqui amb el públic assistent

Moderat per: Sr. Àngel Hermosilla, gerent de l’Àrea Institucional de PIMEC.

11.30 h Fi de la sessió

Lloc:

Auditori de PIMEC

Carrer Viladomat, 174 de Barcelona

Ponent/s:

Sr. Joan Maria Gimeno. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Auditor-censor jurat de comptes. Vicepresident de PIMEC i president de la Comissió Economicofiscal de PIMEC. Soci i membre del Consell d’Administració de LAUDIS CONSULTOR SLP, firma dedicada a l’assessorament legal d’empreses i particulars en les àrees de Dret Civil, Mercantil, Laboral, Processal, Tributari i Comptable.

És membre de diverses Corporacions Professionals: Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF), Col·legi d’Economistes de Catalunya, Col·legi d’Auditors de Comptes de Catalunya, Institut d’Auditors i Censors Jurats de Comptes d’Espanya.

Anteriorment, fou cap del Gabinet d’Estudis de la Delegació Catalana de l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (2001-2003), i delegat a Catalunya de l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (2004–2006).

Professor i ponent en diversos cursos, congressos, seminaris i jornades organitzats per l’AEDAF, la Universitat Menéndez Pelayo i pel Col·legi d’Auditors de Catalunya sobre temes tributaris i de comptabilitat.

Sra. Elena de la Campa. Diplomada en Relacions Laborals. Llicenciada en Ciències del Treball. Postgrau en Negociació Col·lectiva.

Actualment és directora de relacions laborals i negociació col·lectiva de PIMEC. Vicepresidenta del Tribunal Laboral de Catalunya i del tribunal TRADE de Catalunya. Membre del Ple del Consell de Relacions Laborals del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i consellera del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya.

Va iniciar la seva carrera professional al despatx Terricabras i associats (actual Roca i Junyent). Durant 14 anys va assumir la subdirecció de l’Associació Catalana d’Entitats de Salut. Fou vicepresidenta de la Societat Catalana de Mediació en Salut des de la seva constitució i fins al 2015, i membre del consell assessor del Catsalut.

Més informació: