Participeu al Saló Bici & Go!

Us recordem que el Gremi ha signat un acord de col·laboració amb  Bici&Go! ,el Saló de la bicicleta i el turisme actiu, que tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de març 2016 a La Farga de l’Hospitalet (Barcelona), organitzada per Conceptum Spain, una empresa d’origen Belga amb més de 25 anys d’experiència en l’organització d’esdeveniments.

Bici&Go! Serà un Saló on es reuniran als professionals i aficionats de la bicicleta i del turisme actiu en un espai de 8.000m2 , on hi haurà 70 expositors i una afluència de públic entre 15.000-20.000 visitants.

Bici&Go! és un saló dirigit a:

• botigues de bicis
• botigues d’accessoris i complements
• cicloturisme ,senderisme i altres activitats outdoor
• agències de viatges
• allotjaments turístics i/o rurals
• destinacions turístiques

Bici&Go! un esdeveniment únic amb el qual podreu:

• incrementar les vendes del negoci
• establir contactes comercials professionals
• millorar les relacions comercials ja existents
• presentar novetats