Pedalem amb força cap al Curs de Mecànica de Bicicletes

Us recordem que el Gremi de Comerciants de Bicicletes de Catalunya (GCBC) i la Federació Catalana de Ciclisme (FCC) organitzem el primer Curs per a la formació i actualització de coneixements per a tècnics de mecànica de bicicletes de tot tipus i de totes les modalitats esportives del ciclisme.

Han començat amb força les inscripcions al curs, però encara queden algunes places disponibles.

El curs constarà de 200 hores teòriques i pràctiques de mecànica de bicicletes, que s’impartiran a les aules taller de la FCC del Velòdrom Municipal d’Horta, a Barcelona. També constarà de 200 hores pràctiques tutoritzades en un taller especialitzat reconegut pel nostre gremi
Un cop superades les classes teòriques i pràctiques, es concedirà un diploma de la FCC i del GCBC, amb el reconeixement del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El període de matriculació finalitzarà aquest proper 15 de  juliol.

Per a informació sobre dates, horaris i preus del curs cliqueu aquí