Pertànyer al Gremi té molts avantatges

El Gremi posa a l’abast dels seus associats una cartera de serveis per donar resposta a les necessitats dels comerços i tallers de bicicletes. Així, el Gremi disposa de serveis propis gràcies a convenis signats directament amb empreses líders de diferents sectors, com de serveis aliens oferts pel Departament de ServeisPlus de la Confederació de Comerç de Catalunya als quals es pot accedir essent botiga agremiada.

SERVEIS PROPIS

Finança la compra de la bicicleta als teus clients! Informa-te’n!
Posem a vista de tothom les condicions que ofereix CETELEM/OMNIBUS als nostres associats, més informació en aquest enllaç.

Amb OMNIBUS podràs oferir una assegurança a tercers pels usaurus de les teves bicis a un preu baix, més informació en aquest enllaç.

CARTELLS

Amb la voluntat de donar a conèixer els drets i deures dels clients i els comerciants en la reparació de bicicletes, fa ja més de deu anys, que el Gremi va engegar una campanya d’informació i sensibilització sobre el tema. Aquest objectiu és assolit, entre d’altres, gràcies a una sèrie de cartells anunciadors que el Gremi distribueix entre els seus establiments associats i que aquests pengen en una part visible de la botiga per a que els clients puguin consultar els seus drets i obligacions.

Captura de pantalla 2015-09-02 a la(s) 13.39.25

REEMPRESA

La REEMPRESA és un nou model d’emprenedoria i de creixement empresarial, pel qual un nou emprenedor –reemprenedor– pren el testimoni en la gestió d’una empresa ja existent, comprant-la en la seva totalitat per continuar l’activitat, salvaguardant d’aquesta manera el patrimoni empresarial individual i col·lectiu, per a fer-la créixer, sense haver de passar per la fase de crear-la.

Per ampliar tota aquesta informació, podeu accedir a ‘La guia per a la Reempresa. Cedint l’èxit empresarial’ elaborada per la CECOT.