Presenta la candidatura de la teva botiga als Premis CCC a la millor iniciativa lingüística del sector comercial – Memorial Mercè Canal

La Confederació de Comerç de Catalunya convoca la 12a edició del Premi CCC a la millor iniciativa lingüística del sector comercial – Memorial Mercè Canal.
Com en edicions anteriors, la CCC vol distingir un establiment de cada entitat associada que s’hagi destacat per l’ús del català. Per aquest motiu us volem animar a presentar la candidatura de la vostra botiga, els passos a seguir són molts senzills:

Qui pot optar al PREMI CCC A LA MILLOR INICIATIVA LINGÜÍSTICA DEL SECTOR COMERCIAL. CATEGORIA ESTABLIMENTS?
Establiments  o  empreses  del  sector  del  comerç,  dels  serveis  i  del  turisme,  que  hagin destacat en algun dels aspectes següents:
•  Usar  habitualment  o  de  manera  prioritària  el  català  en  la  política  comunicativa  de l’establiment.
• Usar el català en l’atenció al públic, la retolació, la publicitat, l’etiquetatge.
• Dur a terme actuacions que hagin contribuït de manera significativa al foment de l’ús del català.
• Dur a terme inversions econòmiques per aconseguir progressos en l’ús del català.
• Dur a terme actuacions per potenciar la formació en català i de català del personal de l’establiment.
• Promoure les noves tecnologies en català

FORMA DE PRESENTACIÓ
Per presentar una candidatura, caldrà omplir l’imprès Proposta de candidatura, que us podeu descarregar clicant aquí
Cal fer-hi constar el nom de la persona o empresa que presenta la candidatura, amb les seves dades; l’entitat, establiment, empresa o associació comercial i de serveis que es proposa, amb les seves dades i el motiu pel qual es fa la proposta.
La presentació de la documentació (fotografies, documents, etc.) ha de ser digital i s’ha d’enviar per correu electrònic o per correu postal en un CD amb les proves documentals escanejades.

ON ES PODEN PRESENTAR LES CANDIDATURES
Les podeu fer arribar al Gremi a l’adreça de correu electrònic bicicletes@confecom.cat o a l’adreça postal Via Laietana 32, 2n pis, 08003 Barcelona.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
El termini per a la presentació de candidatures s’acaba el 18 de setembre de 2015

L’any passat la botiga RURAL BIKE va ser distingida, aquest any pot ser la teva botiga! Presenta la teva candidatura

Amplieu la informació clicant aquí