Servei de traducció i correcció de textos

Com a socis del Gremi, us podeu beneficiar d’uns preus realment competitus de correccions gratuïtes de català gràcies al Servei Lingüístic de la Confederació de Comerç de Catalunya. Els textos han de tenir un màxim de cinc pàgines. Per fer ús d’aquest servei, ens heu d’enviar el text que vulgueu corregir per correu electrònic, indicant-hi el nom de la vostra entitat o empresa i la persona de contacte.

Us recordem que disposem del servei servei DeTextos amb uns preus molt competitius i amb una borsa de col·laboradors molt àmplia i de provada solvència en més de 10 idiomes. Es tracta d’un servei de pagament, amb preus competitius  i amb unes tarifes molt avantatjoses.

A fi d’ajudar-vos que els textos que elaboreu tinguin el màxim de qualitat lingüística, us facilitem aquest enllaç amb la pàgina web del Servei Lingüístic, on podeu trobar recursos en línia i gratuïts per treballar en català (www.confecom.cat/linguistic/recursos-linguistics/enllacos-interes).

I, finalment, us recordem que el Servei Lingüístic de la CCC té un servei de consultes telefòniques obert a tothom, que us pot assessorar sobre dubtes que tingueu a l’hora d’escriure en català, traducció de termes, legislació lingüística, noves tecnologies multilingües, informació sobre subvencions i materials de la campanya “Oberts al català” i del programa “El comerç t’acull” i d’altres iniciatives institucionals pel que fa a la llengua i a la gestió de la immigració.

Us podeu posar en contacte amb el Gremi al correu info@gremibicicletes.cat o al telèfon 93 491 06 07