Vols crear la teva botiga on line de manera gratuïta?

La Confederació de Comerç de Catalunya ha organitzat un seminari tecnològic gratuït, amb la col·laboració d’IDigital (Generalitat de Catalunya), Openshopen i CaixaBank, compta amb el suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda i del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu d’aquest seminari és aprendre a crear una botiga en línia. Durant la sessió, es configuren les funcionalitats bàsiques per poder començar a vendre per internet. A més, també s’introdueix el participant en les xarxes socials i en la utilitat que tenen per a un establiment comercial. També s’explica el sistema de pagament Cyberpac que permet realitzar una compravenda en línia eficient i segura.

Aquesta formació està adreçada a comerciants, empresaris i autònoms, del sector del comerç, dels serveis i del turisme. Per poder configurar de la millor manera la botiga durant la formació, és indispensable disposar de les imatges corresponents al logotip que es vol que aparegui a la botiga en línia així com fotografies del negoci (es poden portar en una memòria USB o penjar-les en algun repositori en línia al qual es tingui accés, com ara Google, Dropbox, etc.). També hauran de disposar de la clau d’accés al seu correu electrònic ja que hauran d’obrir-lo per fer la formació.

El seminari tindrà lloc el dilluns 13 de juliol de 10:00 h a 13:00 h al carrer Roc Boronat, 117 (Edifici MediaTic) de Barcelona.

Podeu consultar el programa del seminari clicant aquí, per inscriure’s heu d’enviar un correu electrònic a la l’adreça, info@gremibicicletes.cat, enviant la butlleta d’inscripció emplenada que podeu descarregar-vos clicant aquí, o bé trucar al telèfon 93 491 06 07.

Les places són molt limitades.

Foto: http://drtic.fundaciobit.org