Vols posar el teu stand al saló Bici&Go? Gaudeix de descomptes especials fins el 21 de desembre!

Us recordem que el Gremi ha signat un acord de col·laboració amb  Bici&Go!, el Saló de la bicicleta i el turisme actiu, que tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de març 2016 a La Farga de L Hospitalet (Barcelona), organitzada per Conceptum Spain, una empresa d’origen Belga amb més de 25 anys d’experiència en l’organització d’esdeveniments.

Bici&Go! Serà un Saló on es reuniran als professionals i aficionats de la bicicleta i del turisme actiu en un espai de 8.000m2 , on hi haurà 70 expositors i una afluència de públic entre 15.000-20.000 visitants.

Bici&Go! és un saló dirigit a:

•botigues de bicis
•botigues d’accessoris i complements
•cicloturisme ,senderisme i altres activitats outdoor
•agències de viatges
•allotjaments turístics i/o rurals
•destinacions turístiques

Bici&Go! un esdeveniment únic amb el qual podreu:

•incrementar les vendes del negoci
•establir contactes comercials professionals
•millorar les relacions comercials ja existents
•presentar novetats
•guanyar notorietat de marca
•accedir a una gran quantitat de clients finals amb opció de venda directa
•conèixer el que està oferint actualment la competència i les tendències del mercat.

PER TOTS AQUESTS MOTIUS DES DEL GREMI US ANIMEM A PARTICIPAR EN AQUEST SALÓ POSANT UN EXPOSITOR PROPI DE LA VOSTRA BOTIGA!!

Podeu descarregar-vos el dossier resum, el formulari d’inscripció del vostre expositor i el reglament intern del saló en els corresponents enllaços.

Per a més informació podeu visitar la pàgina web: www.biciandgo.com  o posar-vos en contacte amb els organitzadors de la fira (Patricia Pelegrí) enviant un correu electrònic a ppelegri@es.conceptum.eu  o per telèfon 93.302.05.01

Bici&GO!_newsletter_Sept